Workshop van beste macarons bakker van Nederland in Doe Museum Zuidlaren

Alvaro Anjos zal workshops macarons bakken geven tijdens Design & Lifestyle in het Doe Museum in Zuidlaren. Macarons zijn schuimgebakjes. Anjos, van oorsprong Braziliaan is door de liefde in Groningen terechtgekomen. Hij runt sinds heel kort zijn bedrijf Smaakaron. Anjos is opgegroeid in het Amazone gebied van Brazilië, hij houdt van de natuur en pure smaken, die herinneringen oproepen aan zijn kindertijd. Zijn opleiding tot pastry chef volgde hij aan de prestigieuze Le Gordon Bleu in Londen. Anjos werd door de Telegraaf uitgeroepen tot beste Macarons bakker van Nederland.

Of er een stukje hemel op je tong ligt, zo beschrijven mensen de smaak van deze macarons.  Vanille, passie fruit, chocolade/mint  en zelfs geitenkaasmacarons zullen worden gemaakt en kunnen worden geproefd. En het ziet er prachtig uit, voedselkunst van top niveau.

De aanvang van  worskhops is 13.00 en 15.00 uur.

Tijdens Design & Lifestyle zijn er ook doorlopen workshops sinterklazen en kerstversiering maken van LEGO.

Professor Zandstraal treedt beide dagen op met zijn dolkomische theatervoorstelling over de geschiedenis van Geopark  Drenthe om 12.00, 14.00 en 16.00 uur.

Doe Museum Prins Bernhardhoeve Zuidlaren stelt ontwerpers, kunstenaars en culinaire verwenners in de gelegenheid zich te presenteren op Design & Lifestyle.

Design & Lifestyle vindt plaats op 21 en 22 november 2015, beide dagen van 11.00 – 17.00 uur.

‹ Terug naar overzicht

© 2024 Doe Museum | Alle rechten voorbehouden | Neem contact op | Website door Boon Webdesign.