Oproep deelname expo ‘Jouw mooiste ding’

Haast ieder mens verzamelt mooie spullen om zich heen. Menige kamer is een museum in het klein. Maar wat is nu het mooiste ding dat je hebt. En wat vinden anderen van jouw mooiste object. Dat zijn interessante vragen.

Daarom wil het Doe Museum de tentoonstelling ‘Mijn mooiste ding’ organiseren. Dat ding kan van alles zijn. Een zelfgemaakt schilderij een stuk porselein geërfd van oma, een prachtige vaas gescoord bij de Action, een foto, een bouwwerk van lego of luciferhoutjes, een oldtimer motor. Het object op zich is interessant maar daarnaast wil het Doe Museum graag weten waarom dit ‘ding’ voor de inbrenger zo mooi is. Er komen bij alle ingebrachte objecten verhalen te hangen.

Iedereen die mee wil doen aan deze expositie kan zich inschrijven. Deelnemers ontvangen een bruikleenovereenkomst en het Doe Museum zal de objecten verzekeren tijdens de tentoonstelling en tijdens het transport van en naar Veendam.

De tentoonstelling stond gepland voor januari 2017 er is echter wat extra tijd nodig om voldoende werken te verzamelen. We kunnen niet precies zeggen wanneer de tentoonstelling zal starten maar meldt u vooral aan!

Inschrijven kan via dit formulier

‹ Terug naar overzicht

© 2024 Doe Museum | Alle rechten voorbehouden | Neem contact op | Website door Boon Webdesign.