Doe Museum Zuidlaren omarmt ABC

ABC de ware verzamelaar weet direct waar dit overgaat, namelijk Antiek, Brocante en Curiosa. In het weekend van 28 en 29 november 2015 biedt het Doe Museum onderdak aan deze ABC-markt. De markt is een waar walhalla voor verzamelaars en snuisteraars. De zomereditie van deze markt op de brink van Annen is zeer bekend en geliefd. Voor de wintereditie in het doe Museum Prins Bernhardhoeve verwacht de organisatie ook veel publieke belangstelling.

Er zijn 150 standplaatsen die een zorgvuldig samengestelde selectie bieden, met een bijzonder breed aanbod, van antiek, brocante, curiosa, vintage, retro en een stukje vlo.
Of u nu op zoek bent naar dat ontbrekende deel van een kaststel, uitkijkt naar een missend deel van uw verzameling of speurt u naar een leuk brocante kastje, u kunt in het Doe Museum uw hart ophalen.

Het Doe Museum en Marktbezoeken.nl brengen deze markt in coproductie. De passie voor kunst en cultuur en de stimulans vanuit het Doe Museum daar ook actief mee bezig te zijn sluiten naadloos aan op de creatieve trend die gebruikte goederen in een nieuwe setting of in een nieuwe vormen een tweede leven geeft.

De entree voor de markt geeft toegang tot het hele museum. Te zien zijn de tentoonstelling over de beroemdste graffiti kunstenaar van de wereld Banksy, zandschilderijen van de New Yorker Joe Mangrum, zandsculpturen over het Drentse Geopark, schoolplaten, Gas in glas, olieverven van Corry van Hoorn. Professor Zandstraal zal optreden in zijn theater.
De Antiek, Brocante en Curiosa markt vindt plaats op 28 en 29 november 2015, beide dagen van 10.00 – 17.00 uur. Entree volwassenen € 5,–, kinderen € 4,–. Er gelden op 28 en 29 november 2015 geen groepskortingen.